FAQ Hoe kan ik bestellen bij Flashbay?

Vul ons online contactformulier in en uw toegewezen Account Manager zal een volledige prijslijst, samples en een proefdruk toesturen om een indruk te geven hoe het logo eruit ziet op het product (wij noemen dit een 'Virtuele Proefdruk') en u verder ondersteunen bij het volledige proces. Er is geen enkele verplichting tot bestellen. Opmerking: het proces zal versnellen door het logo in hoge resulotie of in een vectorformat te sturen.
Bekijk de virtuele proefdruk die wij u per email toesturen en laat het ons weten wanneer u denkt dat er iets veranderd moet worden. Wij willen u er graag bij helpen.
Bestel Online – vraag uw wachtwoord op, ga vervolgens naar de online Klantenservice, log in en bestel online - het is snel en eenvoudig. U kunt ook bestellen via uw Account Manager - e-mail hem / haar met een orderbevestiging of bestelling. Vermeldt de hoeveelheid, de geheugencapaciteit, accessoires, aflever- en factuuradres samen met eventuele andere relevante informatie. Vergeet niet de Virtuele Proef bij te voegen die u wenst te bevestigen.
U kunt ook bestellen via uw Account Manager - e-mail hem / haar met een orderbevestiging of bestelling. Vermeldt de hoeveelheid, de geheugencapaciteit, accessoires, aflever- en factuuradres samen met eventuele andere relevante informatie. Vergeet niet de Virtuele Proef bij te voegen die u wenst te bevestigen.




Wat gebeurt er met mijn bestelling?

Productie en Personalisering: Onze productie-, print- en graveerteams zullen uw aanvraag doorvoeren naar aanleiding van de geplande verkoopinformatie en de virtuele proefdruk die u heeft toegevoegd en goedgekeurd bij uw bestelling.
Waarborging kwaliteit: Zodra de goederen geassembleerd en geprint of gegraveerd zijn door onze teams, dan wordt uw bestelling doorgegeven aan onze 30 man tellend team van ISO geaccrediteerde kwaliteitscontroleurs die de functionaliteit en de print of gravure zullen testen van elk artikel.
Verzending en Betalingen: Wanneer het kwaliteitsteam de check van elk artikel van uw bestelling heeft afgerond zal het verpakkingsteam uw bestelling klaarmaken voor verzending. Tegelijkertijd zal ons financiële team uw betaling en kredietstatus checken om de afronding van uw bestelling zonder vertraging te kunnen volbrengen. Een track en trace nummer van uw bestelling zal ter beschikking komen in uw account van het klantencentrum nadat de goederen verzonden zijn met TNT.




Hoe werkt het met betalingen?

Wij beginnen meteen met de productie zodra wij uw betaling of betalingsbewijs hebben ontvangen. Na het plaatsen van uw bestelling zult u de betalingsinstructies ontvangen per email. Ook dit is snel en simpel; wij accepteren zowel een overboeking via de bank als alle credit cards. Voor enkele vaste klanten, de publieke sector en grotere bedrijven kunnen wij een betalingstermijn aanbieden.




Wat is de doorlooptijd?

De levertijd is uiterlijk 5 werkdagen na ontvangst van betaling bij bestelling van 25 tot en met 10.000 stuks.